Jak prowadzić fanpage sklepu

Prowadząc sklep internetowy, musimy regularnie dbać o stały dopływ nowych klientów, a także o zatrzymanie w nim tych, którzy wcześniej robili już u nas zakupy. Formy promocji są różne – od reklam Google, przez stałe pozycjonowanie, które zazwyczaj pochłania jednak spore pieniądze i nie zawsze jest skuteczne. Z tego powodu nadal najchętniej stosowaną przez sklepy internetowe formą promocji jest prowadzenie firmowego fanpage.

Fanpage sklepu – jak prowadzić ?

Przede wszystkim profil naszego sklepu na Facebooku musi być ciekawy dla osób przeglądających go, czyli naszych potencjalnych klientów. Powinny na nim znajdować się produkty, które można w nim kupić. To jednak nie wszystko – fanpage sklepu bowiem nie może opowiadać tylko o nim samym – wtedy stanie się nudny i monotonny dla odwiedzających, którzy nie będą lubić ani udostępniać naszych postów. Powinniśmy zadbać więc, by były one angażujące i zachęcały do interakcji. Dobrym pomysłem jest częste pytanie naszych fanów co sądzą o danym produkcie, który z wybranych produktów woleliby kupić, czy jakie nowe rzeczy chcieliby ujrzeć w naszym sklepie. Oczywiście, nie powinniśmy przesadzać z tego typu pytaniami, by nie zanudzić naszych czytelników.

Przede wszystkim regularność
Podstawową zasadą prowadzenia profilu na Facebooku jest jednak regularność. Pamiętajmy, by posty pojawiały się codziennie. Wtedy jest większa szansa, że klient nie zapomni o naszym sklepie, ponieważ treści przez nas wysyłane będą każdego dnia widoczne na jego prywatnej tablicy, co powinno poskutkować większym przywiązaniem klienta do naszej marki.

Źródło: https://dealavo.com/pl/